Utolsó kommentek

  • kalapácstollú: @Zoli: Ott is csak szintetikus, alkoholmestes kvászt kapni a boltokban? (2011.06.27. 16:54) Kvász (alkohol 0.)
  • kalapácstollú: Én most készítem a 16. főzetemet. :) Pontosabban, épp erjed. Boltban én is vet... (2011.06.27. 16:51) Kvász (alkohol 0.)
  • moshka: kvaszt most már azért Magyarországon is lehet kapni, vannak orosz boltok, én s... (2009.02.24. 11:58) Kvász (alkohol 0.)
  • Utolsó 20

Könyvjelzőtár

Friss topikok

  • kalapácstollú: @Zoli: Ott is csak szintetikus, alkoholmestes kvászt kapni a boltokban? (2011.06.27. 16:54) Kvász (alkohol 0.)
  • Finta Emese-Erzsébet: Gondoltam megnézem, írtál-e még. Örvendek, hogy igen. Jó látni benneteket ilyen boldognak... Eta i... (2008.02.09. 12:07) Szilveszter 2007
  • foszto: Nem haltam meg, csak nagy változásokra készülök offline. Valami majd meglátszik a blogba es, csak ... (2007.06.14. 07:39) Meghalt Mary Douglas
  • Magyari: Hát, engem már eleve Magyarinak szólítottak. Hogy téged miért kezdtelek Márkőü-zni, már nem tudom ... (2007.06.03. 12:21) Mesék 5: Medve
  • Márkó Laci: köszi, de marha vagyok :) (2007.05.31. 06:21) Gyakorlati teológia

Szilveszter 2007

2007.12.31. 16:05 | foszto | 2 komment

Május óta elhallgattam a blogon, pedig lett volna mit mesélnem. Lehet éppen azért nem jutott időm írni, mert túl sok minden történt, s nem volt erőm feldolgozni. Most, ha hirtelen megpróbálnám összefoglalni, mi is volt az elmúlt félévben 2007 utolsó óráit kitöltené az emlékezés, s egyébb tennivalók is várnak. A fagyasztóban lapul egy üveg rostocki Doppel-Kümmel - a köményes pálinka német változata -, s hűl a Rotkäppschen ("Piroska", egy helyi pezsgőfajta), de amíg  a család  szunyókál, mégiscsak megírom ez év utolsó bejegyzését.

A számmágiában nem hiszek, s tudom, hogy az időszámítás egyfajta játék a számokkal, de nem akarok kimaradni ebből a játékból. Talán ezért is érzek késztetést, hogy évvégi beszámolót írjak. De most csak egy vázlatra futja, azt hiszem.

Hát ezek történtek: 2007 júniusát még Oroszországban töltöttem. Július első hetében Halléba utazott a család. Itt megvédtem németországi doktori dolgozatom, utána Romániába mentem a gyerekekkel, s otthon voltam, amíg Tünde az oroszországi terepmunkáját befejezte (09.30.). Kicsit még tovább is. November elején a kolozsvári Kisebbségkutató Intézet (ISPMN) munkatársa lettem, s abban a hónapban töltöttem a 35-öt. Más is volt, de most ezekre emlékezni esik legjobban.

Egy vidám képpel kivánok boldog új esztendőt!







































Tündével a doktori vizsgák után (Halle, 2007.07.05)
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://foszto.blog.hu/api/trackback/id/tr9280277

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: baby first aid kit 2018.11.27. 07:57:35

How Do You Cite A Book Using Mla Format. Activos ORINA Crafts Acordes Texas Online - thrashed movie poster

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timi · http://transindex.ro 2008.01.10. 13:59:42

Gratulálok mindkettőtöknek! Hamarosan, remélem, személyesen is, ha már Kolozsváron vagytok :)

Finta Emese-Erzsébet 2008.02.09. 12:07:31

Gondoltam megnézem, írtál-e még. Örvendek, hogy igen. Jó látni benneteket ilyen boldognak... Eta is elküldte nekem ezt a képet karácsony után. Remélem hamarosan olvashatok az újesztendőben történtekről is. Ügyeljetek egymásra.

süti beállítások módosítása