Utolsó kommentek

  • kalapácstollú: @Zoli: Ott is csak szintetikus, alkoholmestes kvászt kapni a boltokban? (2011.06.27. 16:54) Kvász (alkohol 0.)
  • kalapácstollú: Én most készítem a 16. főzetemet. :) Pontosabban, épp erjed. Boltban én is vet... (2011.06.27. 16:51) Kvász (alkohol 0.)
  • moshka: kvaszt most már azért Magyarországon is lehet kapni, vannak orosz boltok, én s... (2009.02.24. 11:58) Kvász (alkohol 0.)
  • Utolsó 20

Könyvjelzőtár

Friss topikok

  • kalapácstollú: @Zoli: Ott is csak szintetikus, alkoholmestes kvászt kapni a boltokban? (2011.06.27. 16:54) Kvász (alkohol 0.)
  • Finta Emese-Erzsébet: Gondoltam megnézem, írtál-e még. Örvendek, hogy igen. Jó látni benneteket ilyen boldognak... Eta i... (2008.02.09. 12:07) Szilveszter 2007
  • foszto: Nem haltam meg, csak nagy változásokra készülök offline. Valami majd meglátszik a blogba es, csak ... (2007.06.14. 07:39) Meghalt Mary Douglas
  • Magyari: Hát, engem már eleve Magyarinak szólítottak. Hogy téged miért kezdtelek Márkőü-zni, már nem tudom ... (2007.06.03. 12:21) Mesék 5: Medve
  • Márkó Laci: köszi, de marha vagyok :) (2007.05.31. 06:21) Gyakorlati teológia

Régi idők (?) ovisképe 2007

2007.05.15. 07:53 | foszto | Szólj hozzá!

Tegnap egy újabb képet adtak az oviban (persze fizetni is kellett érte). A mintát előzőleg mutatták, de én nem láttam, mert Tünde ment Kamillával, amikor ezeket rendelni lehetett. Most pedig csak nézem, mi is akar ez lenni?
Hogy egy vizuális séma működik ezen a képen abban akkor sem kételkednék, ha nem láttam volna, hogy minden gyerek ugyanígy van beálltva. Kamilla azt is mondta, hogy az inget, a nyakkendőt és a sapkát sorbapróbálták mindenkire.

A fotográfus, úgy tűnik, nosztalgikusra akarta venni a hangulatot. Erre utal a szépia színezés. A szovjet háttér és mesterkélt proletár elegancia sem hagy kétséget affelől, hogy ez egy olyan emléknek szánt kép, amit egykor elővehet az ember elmélázva azon, hogy miként múlik az idő. Ez a régi idők ovisképe ellentétben a csoportképek modernségével. Ott a Disneyland-ből lopott tarka keret és digitál-sugaras hátter  mutatja, hogy változnak az idők, de nem maradtunk le semmiről.

Ilyen képet csak a nagycsoportosoknak készítettek, lehet benne kicsi búcsúzkodás. A ballagási rítus leszáll lassan a bölcsibe. De elég is lesz az okoskodás részemről. Ennyit sem vesztegetném az időt erre a képre, ha nem Kamilla lányom mosolyogna róla kényszeredetten.

Címkék: család anyagi világ

A bejegyzés trackback címe:

https://foszto.blog.hu/api/trackback/id/tr876010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása